Merhabalar 3.ayıma yeni girdim hamilrliğimin. Yaklaşık 2 3 gündür inanılmaz derece kalça ve baldır agrısı yaşıyorum. İnternetten arastırdıgımda magnezyum eksikliği ya da huzursuz bacak sendromu cıkıyor. Hamilelikte oluyormus. Yürürken yavaş yavaş ayagımın üstüne basabiliyorum. Ama yatarken ve otururken agrısını hissetmemek mümkün değil. Uykuya dalamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı ? Hamilelik boyunca devam edecek mi? Doktor kontrolüm haftayaydı ama bu hafta gitmeyi düşünüyorum.