affa 30dan selamlar nasıl gidiyor hayat? Yarın hastane var 🥲.ve ben daha uyumadım 😮💨 Uyumak yöntemleri nelerdir? Hamişler??
1prensesannesi_ affa 38 den aleykümselam son 14 gün bnim de cuma günü kontrolüm var ve bnde hala uyuyamadım uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu 😆 uyumak için bı yöntem bulamadım maalesef bulan hamile anneler varsa bnde uyguliyim 🥴☺️🥵
-MinikveAnnesi- affa bol bol uyumaya calis bebeğim şu an 10 aylık vallahi aşırı özledim hamilelik zamanlarımı 😂
-MinikveAnnesi- affa kesinlikle var kulak ver 😂😂 deliksiz uyumayı özledim 🥲 ama varlığı da bir o kadar güzel ki unutturuyor herseyi
affa -MinikveAnnesi- ayy inşallah bizde dogururuz sağ saglim yaaaa Meleyke123 bir gün Max uyku bir gün hiç uyku yok şimdi yarın hasdane var nasıl uyuyayim🥲 1prensesannesi_ zaman kisaldikca uzuyo gibi😄 Youngmotherr yalancı sancilarmi ne oluyor.dogur inşallah sağ saglim ❤️
Meleyke123 Son 63 bende geceleri uyuyamayıp sabahında akşama kadar uyuyorum🫣 uykularım karıştı resmen eskiden düzneliydi uykum şimdi öyle değil😢
1prensesannesi_ affa evet ya gerçekten sancılarım var gece sabaha turp gibi uyanıyorum sabah da devam etse sancı olduğunu anliycam Gecce uykumdan ediyor 😆🥵
Ggonc affa ben de normalde yastıksız uyurum ama bu yastıklar işimi çok kolaylaştırdı. Kan dolaşımı rahatlatıyor o yüzden memnunun