Edasonmez Merhabalar ilk hamileliğim ve bebeğe reflü yatağı alsam mı almasam mı kararsız kaldım kullananlar varsa yorum yazabılır mı gerçekten gerekli mi kaç aya kadar kullanılıyor herkes yataşınkini önermiş bu kadar pahalıya gerek var mı
Merveclskn10 Edasonmez Banada yataş çok pahalı geldi değer mi bilemedim. Oyüzden babyjem aldım. Bence çok uzun süre kullanılmaz ama reflü sıkıntısına iyi gelir. Kontrole gittiğim ebe sen de reflü varsa bebekte de olabilir bir tane reflü yatağı al dedi.
Defnegul20 Edasonmez ben ilk bebeğimde baya kullandım çok güzel her yere kolayca taşıdım yatakta bile onunla yatırdım ilk zamanlar anne karnı gibi tasarlamışlar bütçeniz varsa alın
MerveTeyze Sevibaby yorumları çok iyiydi ama ben fonksiyonel olsun diye umaybebe reflü yatağı özellikli baby nest aldım kayınvalideme arkadaşlarıma gittiğimde bebeğim rahat etsin yeni doğduğunda minik nestte daha kolay uyum sağlasın diye
Edasonmez Defnegul20 bebeğin kilosu arttıkça çökme durumu yaşayanlar olmuş sızde böyle bir sıkıntı olmuş muydu acaba
_mom3434 Bende bunu sorucaktım birsürü yastık çeşidi var düz kafa ,yan yatış, reflü yani hangisini alcağımı şaşırdım hadi hepsini alsam ne sırayla kullanıcam 😂😂
Catsofmom Edasonmez Bende juno aldım. Alıp kullanıpta pişman olan yok. Hem taşınıyor, hem güvenli, hem rahat. 4 ay 4 aydır. Hem reflü hem de ani bebek ölümüne karşı yapılmış. Maddi durumunuz iyiyse düşünmeyin. Geçen ay 1100 dü. Fiyat çıkıyor sürekli
Omermom Ben hamileyim henüz kullanmadım. Letgodan 600 tl ye hiç kullanılmamış yataş juno reflü yatağı aldım.
Baharoloji Edasonmez yataş alabilirsiniz ama gece yatırmayın biraz çukur bir yatak reflü yatağı değil ayaklar yukarıda kalıyor Ortası içe çöküyor boynu katlanıyor kusma falan olursa sıkıntı yaratabilir normal reflü yatağı daha güvenli başı yukarıda kalır ve yan yatırabiliyorsunuz omurga yapısına daha uygun sertliği junoda öyle bir şansınız yok