batununannesi__ 26+6 haftalık olduk ilk defa ayaklarımın altında yanma hissi oluyo sanki ateşin üzerine basıyo gibiyim baktım internetten magnezyum eksikliğinden olur diyo ama ben magnezyum hapını 4. Ayımdan beri kullanıyorum başka neden olur başına gelen var mı
Aysnr11 batununannesi__ şeker yükselmesinde de ayaklar da yanma olur ama illaki bir hastalığa bağlamak gerekmez havalar çok sıcak hamilelik hormonları falan illaki etkiliyor bende de arada oluyor ayaklarımda yanma