ayseaaksoy Birbebetoannesi hastane çantası da dahil her şeyi bitti çok şükür, sağlıkla zamanında gelmesini bekliyoruz 💖
EbrKzlky Birbebetoannesi Herşey bitti çok şükür😍 Türkiye’den annemin gelmesini bekliyorum bir de oğlumun vaktini doldurmasını 😍
Sebnem9593 Birbebetoannesi 32+6olduk hicbiseyi hazır değil hastane çıkışını siparis verdim daha gelmedi
_brcu88_ Birbebetoannesi sadece ihtiyaçlarını aldık suanlik hazırda bişey yok😂yarın randevumuz var yarınki randevudan sonra ufak tefek eksikleri kaldı onları da alacağım ondan sonra yavaştan yıkama ütüleme işlemine geçeceğim …çantasını falan hazırlayıp kenara koyacağım …sonrasında bi ev temizliği falan yapılacak bakalım hayırlısı
BadeKolcu Bebişin odası ve kıyafetlerine kadar herşey hazır. Fakat 34 ya da 35 de yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum biraz erken gibi geliyor. O zamana kadar sanki tozlanıp kirlenecekmiş gibi hissediyorum anne yüreği şimdiden başladım 🥰
64Demet64 BadeKolcu en 29 da hazir etmistim bile herseyi uyuledim yerlestirdim iyice agirlasmadan yapayimd edim yoksa kim yardim edecek diye.. ve ne olur nolmaz diye erkenden yaptim yerlestirdim rahatim
Birbebetoannesi Halise88 Benim oğlan da öyle bir topluyor kalkacağım yere tekrar oturuyorum kasıyor kendini o esnada 😃 artık yerleri daraldı
Birbebetoannesi _brcu88_ Evet çanta kısmında bende katılıyorum bir kaç eksik var eşimde alalım hazır olsun falan dedi bakalım sağlıkla doğsun minnoşular