Kızlar merhaba
1 yaşında kızım var ve yanak kollarında ve bacaklarında kırmızı minik sivilce gibi kuruluk var ve bir iki tane krem denedim cildiyeciye gittim dediklerini yaptım ama gecmedi şampuandandır dedim değiştirdim değişmedi bu tarz cilt rahatsızlığı çocuğunda olan yada olupta iyileşmiş olan varmı barsa bana ne yaptınızı anlatırsanız cok mutlu olurum