Aynuraynur Mrb herkese 16 haftalık hamileyken birden kanamam oldu dr aspirinden kaynaklı olduğunu söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mi
Sevilmesebebi Aynuraynur ben geçen hafta bıraktım hiç öyle sıkıntı yaşamadım ama Dr unuza bi sorun ayrıntılı şekilde
Deletedmom58 Kan sulandırıcı ilaç olduğu için mümkün olabilir. Eğer kontrol altına alındıysa doktorunuz tarafından sorun olmayacaktır.
Aynuraynur Deletedmom58 prloton iğne ve protestan verdi bu seferde pıhtılaşma olurmu diye endişe ediyorum
Aynuraynur Sevilmesebebi dr aspirine devam edilirse daha fazla kanama olur dedi bu seferde pıhtılaşma ihtimali var siz kaçıncı haftada biraktiniz
Tugbasab Bende daha önce 2defa dusuk yapmistim simdi hamileligimi ogrenince doktor coraspine baslamami soyledi bayadir kullaniyorum hic kanama sorunum olmadi. Birde kanama olunca doktorun progestan vermesi lazim yani genelde öyle oluyor
Aynuraynur Tugbasab tüp bebek olduğu için en başından beri progestan kullanıyorum ek olarak iğne verdi çok şükür kanamam durdu
Sevilmesebebi Aynuraynur inşallah düzelir canım bende bebişte kan gitsin diye kullandım şuanda tansiyon takibindeyim hakkımızda hayırlısı olsun rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah