[silindi] yaaa çok üzüldüm. Biraz aileniz destek çıksa yaşınız kaç bilmiyorum ama yaş ilerledikçe daha zorlaşır tedaviniz . Erken müdahale her zaman hayat kurtarır . Şuan ovulasyon testleri de pahalı yani onlar boş boşuna para dökmeyin ben 6 ay denedim olmadı ovulasyon testi insanı daha gök strese sokuyor . Pik görüyorsun sırf pik olduğu için o işi yapıyorsun gibi oluyor .