Bu güne kadar hiçbir sıkıntı yoktu niye böyle oldu anlamıyorum sürekli yatıyorum yemek tuvalet harici kalkmıyorum kan pıhtılaşması vardı doktor oksapar kan sulandırıcıdan dolayı olabilir dedi bı kaç gün kesti cuma günü bakicaz aranızda buna benzer yaşayan varmı diğer gebeliklerimde böyle oldu kalbi durdu ama tabi iğne ilaç bişey kullanmiyodum ozman