Kızlar 18 Ağustos sabah hastaneye yatışımız yapılıyor sonunda kavuşuyoruz. Var mı günü bize yakın veya bizle aynı olan.Merak edenler olursa paylaşmak istiyorum ve buraya doğum hikayemi yazmak için sabırsızlanıyorummmm🥹🥰 38+4 de doğum olacak inşallah. Bana önerileriniz var mı? Sezeryan olacağız. Daha önce olanlar neyi yapmamı veya yapmamamı önerirler? Lütfennn paylaşın benimle birazcık heyecanım var 🥹🫶🏼❤️