meleksaymaz Hanımlar 53 le hamile kldım 68-69 ile doğuma girdim aynı gün baktım 2 kilo vermişim aynı durumda olan varmı niye bu kadar az vermişim 😏😏 kızım 2600 doğduu
hunilimom meleksaymaz aynı gün bakmak doğru kilo verimini sağlamaz o giden 2 kilo ödem olabilir en iyi sonucu bir hafta sonra alabilirsin ben 5. Gün sağlık ocağında tartilmistim 1. Doğumda 14 2. De 8 kilo vermiştim
Basak3503 Aynı gün bakmak doğru değil vucut doğumda da aşırı ödem yapıyor bir kaç hafta sonra tartılmanızı öneririm psikolojiniz için :)