Kbrarsln 3 günlük kullanıyorum şuan mantar olunca kasık ağrıları çoğalıyor ben farketmedim mantar olduğunu artık arka tarafa doğru yanma olunca basur sandım başlamadan durdurayım diye gittim meğer mantarmış 3 günlük fitil verdi iki gündür kullanıyorum en azından kaşık ağrılarım hafifledi biraz buna da şükür