Bizimde öyle oldu doktor büyük ihtimalle kanı kaybettiler dedi. Tekrar verdik ( bu sırada gebeydim çok korktuk . plansız olmuştu gebelik). Tekrar verince acil diye not yazıyorlar ve 2 hafta sonra çıktı bir sıkıntı yok şükür . Ve çok kaybolan tekrarı istenen sma kanı oluyor korkmayın🙏🏽