Ebrarkubra Gamze4127 30+0 da 1560 gr idi kilosu 37+0 3071 gr doktorumuz haftası ile uyumlu diye söyledi (boyunu söylemiyorlar hastanede fakat 1 hafta önden gittiğini boyunun uzun olduğunu söyledi) benim elindekileri göre sizin bebeginiz biraz kilolu sanki masaallah
veramommy Gamze4127 boyu için de 40-42 cm olması gerekiyor yazıyor internette doktor haftasıyla uyumlu dedi ama yine de takıldım biraz
Gamze4127 veramommy evet bana 41 cm dedi önde gidiyor demesine rağmen 50 55 cm arası dünyaya geliyorlar sanırım
Gamze4127 Ebrarkubra evet haftasına göre bakarsan tombiş baya gebelik şekerim de yok neden bu kadar iri anlamadım 34. Haftada ancak bu kiloda olması gerekirmiş
Ebrarkubra Gamze4127 doktorunuz nasıl normal dedi perinatolojiye vs. Yönlendirmedi mi? Yani ilk gebeliginiz mi normal doğum zor olabilir bu şekilde kilo alımı devam ederse ki asıl kiloyu bu haftalardan sonra alacak
Gamze4127 Ebrarkubra ilk doğum olacak bir yere yönlendirmedi bende sordum haftasına göre fazla değil mi diye iyi şuan dedi ama içimde his oluştu aşırı kilolu bebek de sağlıklı olmaz yani daha kilo alacak illa ki
Ebrarkubra Gamze4127 hangi hastaneye gidiyorsunuz birde başka bir doktora gidin sormakta yarar var sonucta