Hiramucizemm Kızlar yardımcı olur musunuz ben Hira ismi ile Zümra arasindayim eşim vefat eden ablasını ismini koymak istiyor Hirada koysam Hira Aynur olacak Zümra da koysam aynurda koyulacak çok tartıştık asla baş edemiyurm
-syma1 Hiramucizemm bu erkekler neden böyle acaba ya Ölen birinin ismini koymak nasıl güzel geliyor acaba aksine kötü geliyor bana
Hiramucizemm Sdknurr ben Aynur ismini kullanmiyacam kendisi kullanacak ondan ilk isim Aynur olmasın istiyorum