busrasndl anestezi olmadan asla olmayın. Anestezi olursunuz muhtemelen. Uyuyor uyanıyorsun anlamıyor insan olup bittiğini. Çok hafif sanki adet yaklaşmış gibi ağrılar olabiliyor ertesi güne geçer. Üzücü tabii biz de yaşadık ama kürtaj sonrası hamilelikler daha sağlam oluyor bunu doktorlar da söylüyor yaşadık da… üzülme geçecek Çok geçmiş olsun