Rumeysa2 Haftamdayım hergün midemde batma gaz sancısı kabızlık tarzı ağrı çok zorluyor bazen doğrulamıyorum bile kramp tarzı tüm karnımı sarıyor aynı durumu yaşayan var mı?
Alkaan5561 Rumeysa2 ben 5 gün boyunca çektim o sanciyi 3 defa acillik oldum.sol tarafıma yığıldı kaldı gazın çıkmadı.ben süt çok içmiştim.bu aralar.neyi fazla tükettin??