cerenkayaalp 7 ay boyunca hiç içmedim ilk başlarda çok tiksindim zaten şu an 35 haftalık olduk ve dayanamıyorum günde 1-2 gidiyor var mı yaşayan..
Bah_arr cerenkayaalp şimdi eleştirenler olacak tabi ama gebeligimin başından beri içiyorum bırakamadım 🥺🥲
Goksu2023 cerenkayaalp ben büyük tuvaletimi sigarasız yapamıyorum bağırsak tembelliği var genel cerrah önermişti zaten sigarasız yapamıyorum diyince günde 1 2 sadece tuvallette iç o zaman diye günde 3 bazen çok kabızlık çekersem yapamazsam 4 oluyor normal hayatta canım istemiyor sadece WC ye girince içiyorum çok şükür Allahıma bi sıkıntı yok
cerenkayaalp Goksu2023 kadın doğum doktorun bu konuda ne dedi peki danıştın mı ben hiç sormadım ve tuvalet işini de çok kolaylaştırıyor özellikle hamilelikte kabızlık hat safalara çıkınca kurtarıcı
Goksu2023 cerenkayaalp kadın doğum doktorum sigara karşı olduğu için duphalac şurup verdi ama duphalac şurup bile benim kabızlığıma faydası az dokununca sigarayla devam ama doktorum önermiyor kızıyor
Dolphin16 cerenkayaalp bende ilk hamileliğimde son aylar çok canım çekti doktoruma sordum günde beş taneye kadar içebilirsin demişti . Ama ben bi tane bile içime çekmek istemiyordum vicdan yapıyordum . Şimdi ikinciye hamileyim 15 haftalık oldum hamile kalınca direk kendi irademle bıraktım sonra kokulara hassasiyet başladı şimdi midem çok bulanıyor kokusundan bile . Sonlara doğru ne olur bilemem cnm çekerse içerim .
cerenkayaalp Goksu2023 umarım bebişlerimiz sağlıkla gelir çevremde içen çok fazla hamiş var ve hepsi sorunsuz oldu bizde onlardan biri oluruz inşallah
Cekilmezbirkiz Valla biri içerken mutlaka içiyorum yani evde teksem sorun yok aramıyorum ama işe gittiğim günler de içiyorum Allah affetsin oğluma hamileyken böyle değildi emzirirken bile içmemiştim bu sefer kötü oldu ya