Kızlar hepinize iyi geceler öncelikle
Kızım 20 günlük olucak doğduğundan belli vajinasinin alt kisminda icinde beyazliklar var bi türlü gecmiyor mantar falanmi diye dusundum ama bilemedim normalmi doktora götürcem ama tedirgin oldum ayni durumu yasayanlar var mı?