Kızlar selam salı günü çatı muayenesi vardı doktor üst kemiğin eğimli olduğunu 3500 kgnin üstünde normal doğumun zor olabilecegini söyledi. Kendisi de izine çıkacakmış hafta perşembeye gün verdi suni sancı ile. Yatış vermesinin sebebi kemik yapımdan değil de izne gideceği için gibi geldi bana. Bu durumu yaşayan var mı başka doktora gitmeli miyim. Şuan 38+3 teyim