Sunbebek Rahim kısalmasıyla ilgili sıkıntı yaşayan oldumu bn 23 haftalıgım dr ne dedi acaba heranki bi sıkıntı olurmuymuş
Sunbebek GamzeCan solemedı onu acılma var falan demedı ama sancıda yok hersey yolunda kanama oldu sadece