1palyaco Merhaba daha önce açtım bu başlığı . Kürtaj oldum 43gün oldu, ikinci adetimi dün oldum birinci adetten 16gün sonra ve iki gündür adetim koyu kırmızı ve kanama esnasında parçalar geliyor . Bu durumu yaşayan var mıdır ?
Yagmur-194 1palyaco merhaba. Banada düşük yaptırıldıktan sonra bende aynılarını yaşadım merak etmeyin. Çok normal parça düşmesi. Endişe etmenize gerek yok. 😌
Sukran2022 1palyaco bu normal bişiy hatta 43 gün içinde ikinci adetini olman da gayet iyi bir durum bu yumurtlaman devam ediyor anlamında bende de oldu o şekilde canını sıkma koyu ve parçalı olmasının sebebi içeride kalan kanı atıyor olduğu için endişelenme yani
1palyaco gamzecgr hahaha 😁 çok teşekkür ederim gerçekten 💜😁üç gündür devam edince yine sorayım dedim görmeyen görür diye ama yine hüsran 🤦🏻♀️😁 artık pazartesiyi bekleyeceğim 😑
1palyaco Yagmur-194 ay çok sağolun 🥲 gerçekten panik evhamlı biriyimdir doktoruma da gidemedim . İçim rahatladı dediğiniz gibidir inşallah .
1palyaco Sukran2022 ayy çok teşekkürler doktorumda izinde gidemiyorum da muayene için. Kendi kendimi yiyordum neden acaba kist mi myom mu vs diye inşallah dediğiniz gibidir içimi rahatlattınız. Peki düzene girdimi adetiniz hemen?
Sukran2022 1palyaco evet girdi tabi ki 5 ay sonra da tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 30+4 deyiz oğluşumla teyzesi Allah en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah 🙏
thsz13 bir sey olma 😀 kürtajdan sonra böyle durumlar cok normal mini bir dogum gibi düşün her şeyin hemen eski haline gelmesş kolay olmuyor ben de kurtajdan sonra panik atak krizlerine girdim ondan biliyorum sjsjsnsn
1palyaco thsz13 hahaha çok sağolun bu gibi cevaplar kendime getiriyor beni 😁💜 adetleriniz hemen normale döndü mü. Ben şuan 43. Günde ikinci adetimi oldum çünkü 🤢
262223-- 1palyaco normal vücut pis kanı atıyor dışarı içini temizliyor bende kürtaj olmuştum geçen sene kürtajdan sonra benim kanamam çok sürmedi her insanın bünyesi vücudu farklı
thsz13 1palyaco arada gecikmeler yaşıyorum ama genel anlamda döndü normale. Nisandan beri öyle cok sorun yaşamadım. ilk adeti 29. günde olmuştum diğerini de ondan 20 gün sonra
262223-- 1palyaco rica ederim sadece pekmez domates kan yapacak şeyler tüketin vücudunuzu toplayın ben kürtajdan 1.5 ay sonra hemen yine hamile kaldım
262223-- 1palyaco evet ben kürtaj oldum 15 gün sonra adet oldum 2 adet dönemi atlattım hamile oldum Ekim’de 31 kürtaj oldum Aralık’ta hamile kaldım
1palyaco Sukran2022 ya maşallah sağlıkla kucağınıza alın sağlıkla büyütün inşallah . Duanız için teşekkür ederim amin inşallah 💜💜