Nurengi 40+6 oldum şu saatler itibari ile. Beni de dün yatırayım dedi ama 41 i dolu dolu doldurmak istedim. Bebeğinizin hareketleri, suyu iyiyse pazartesiyi bekleyin derim, belki kendi sancınız geliverir. Benim 2 günde farketmeden 3 cm açılmam olmuş. Belki kendi sancınızla gelir