sevilaydurmaz beyzatlas 9. Haftada kontrolüm vardı bir sıkıntı yok gayet güzel demişti diğer kontrolüm 2 hafta sonra
beyzatlas sevilaydurmaz aşkım valla ben depremi yaşadım bi arabanın içinde sıkış tıkış kasıklarım patlayacaktı nerdeyse Hatay’dan Karabük’e gittim çok şükür bişe olmadı olacağını sanmıyorum ama doktoruna mesaj at seyahate çıkıyorum diye
sevilaydurmaz beyzatlas yaa üzüldüm geçmiş olsun canım 😕 geri dönüşün için teşekkür ederim doktorumla konuşurum