Kubrakarahan Doktorunuz gün verdimi hanımlarrr 31+4 de doktorum aksilik olmazsa 6 ekimde alırız dedi🫶🏼
Goksu2023 Kubrakarahan 25 Eylül de istedim 38+1 e denk geliyor elverişli olursa alırız dedi sezeryan istedim
EbrKzlky Kubrakarahan 14 ekim 40.hafta günüm o güne kadar doğmazsa yatış 🙈 ama beklemez benim oğlum okadar yaaa 😂 inşallah 😂
skzlkya20 Kubrakarahan 32+2 oldumm bebek şuan ters geliyo dönmezse 36. Hafta civarı gün konuşacağız dönerse normal doğum için bekleyeceğim 🫶🏻
Yenibirannee Goksu2023 tam 32. Haftada misiniz acaba? Bende 2. Sezaryanimi olcamda tam dogumu konusmadik 38 de aliriz dedi
Meleyke123 31olduk bu gün🥰 kendim doğuracağım için gün almadık bekliyozz bebek hangi günü alırsa o zaman😂