Ecemnm Arkadaşlar gebeliğimi öğrendiğimden beri idrarim kokuyor şimdi daha çok kokuyor günde 2 litre su içiyorum idrar kültür testide yapmıştım birşey çıkmadı normal mi
gamzecgr Ecemnm bende de var o ya 2.5 lt içiyorum dünden önce enfeksiyon için tahlil verdim bişi çıkmadı artık hormonlardan mı yenilen içilenden mi bilmiyorum
Ecemnm gamzecgr gerçekten çok rahatsız edici affedersiniz edince direkt kokusu burnuma geliyor anlmadim hormonlar yükseldiği için olabilir
skrbsrl Canım beta hcgden dolayı diye biliyorum, hamilelik hormonu idrara geçtiği için olduğunu duymustum ama ne derece doğru bilemem. Bence herkeste olan Bi durum, kime sorsam kokuyo 😄