12Basakkk Allah gönlüne göre versin canım ama bende ilk verdiğimde 21 küsürdü doktorum da 10 ve üzeri hamilesin demektir demişti tabi yine doktorlar iyi bilir rabbim isteyen herkese nasip etsin bende çok dualar ettim çok istedik bende polikistik hastasıydım çok şükür doğal olarak hamile kaldım şimdi 15 haftalık olduk bile 🧿 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın