Burcin-13 Selam kızlar yahu tuzluda yemiyorum bi sıkıntımızda yok çok şükür ama 3 gündür şu ödemden kurtulamadm ya var mı tavsiyesi olan?
Sedayznn Burcin-13 bende de var hareketsizlik az su içme tuz bunlardanda olabiliyor ve genetikte olabiliyor
Burcin-13 Eih92 evet cnm doktorum sık sık tahlil istiyor zaten 30 dan sonra ödem kaçınılmaz oluyor herhalde izne çıkıp evde hareketsiz kalmanın da etkisi var sanırım🤦🏻♀️