Edvuslayd Kızlar daha yeni bebeğim 4+3 oldu ama sırtımdan kalçama kalçamdan dizime vuran bi ağrı var yaşayan oldumu aranızdan bu kadar erken olmaması gerekiyormuş galiba
asel_asl Edvuslayd kanaman yoksa normal canım bende çok çekiyorum o ağrıları. Bebek yerleşiyor belki lekelenmen de olabilir dinlen bol bol 🌸