kaderbrk tuhaf bir duygu, ömrüm boyunca unutmam, içinde bir canlı var düşününce korku endişe çünkü emanet, can acıtması ayrı vurup geçiyor 😄 Rabbim sağlıcakla kucağımıza versin, rahat hareket edemiyoruz, doğunca rahatlicam gibi hissediyorum çünkü içerde ne oluyor ne bitiyor hep bir endişe bende de.