gokcesgoktas Kızlar sanki göbeğim eskisi kadar sert ve büyük değil gibi 3 gündür öyle sizce normal mi 7 aylığa giriş yaptım bebeğimin hareketlerini ara ara da olsa hissediyorum ama sanki böyle bi şiş varmışta inmiş gibi bilmiyorum
Birrrcan gokcesgoktas bende 7. Ayima girdim aynısını yaşıyorum şu anda sanki balondu da inmiş gibi 🙄nedenini bende çok merak ediyorum kötü bir şey değildir inşallah
gokcesgoktas Birrrcan Kötü birşey olduğunu sanmıyorum bebislerimiz oynuyor çünkü çok şükür bence 3. Trimestle alakalı olabilir