Gokce16 hormonluyu kullandım canım 5 sene süresi vardı, 1 buçuk sene sonra kaydı hamile kaldım kullanırken de dikkatli ol zaten herkese spiral yaramiyormus çokta güvenmemek lazım , bakır hormonludan iyi ,hormonluyu genelde adeti uzun süren kadınlara takıyorlar