Ocakta kalan ben şuan çok özendim resmen tüm yılım hamilelikle gecti gbi hissediyorum ve en yorucu en kötü zamanlar bu sıcaklara denk geldi hem de en uzun günler.kis olsaydi kısacık günler hemen geçerdi bunaltmadan. Kar yağışı izlerken kahve icerdik hamileliğin tadını çıkarırdık valla