Birkaç gündür halsizlik var sancım yok ama bebeğim rahmime çok baskı yapıyor oturamıyorum bel ağrım var ve idrarımı yapamıyorum idrarım gelmiş gibi hissediyorum ama lavoya gidiyorum yok 2 damla zorla yapabiliyorum ağrı ve yanma yapıyor. Başına gelen varmı