ElifSbk Selam herkese :) 17+5 haftadayız göğüsümden 2 - 3 kez süt geldiğini fark ettim. Yaşayan var mı, normal bir durum mu?
Simge_celen_ozyildiz_ ElifSbk bende yaşadım aynı durumu normal elleme dediler doktora sormayı unuttum ama 🤭
Deletedmom_053 ElifSbk Elleme hiç normal doktorum elleme sıkma dedi kokusuz kahvarengi sulu kan degilse gelen sıvı normaldir süt doluyor🙂
ElifSbk Simge_celen_ozyildiz_ sordum normal dedi ama ilk defa yaşayınca işte ne yapacağımı bilemedim 🤭
ElifSbk Deletedmom_053 ilk deneyimler bakalım daha neler göreceğiz hafta olarak erken olunca bi endişelendim ☺️
Eylul_- Benim 7. Ayimda gelmişti. Böyle hamileyken gelip te doğumdan sonra gelmeme ihtimali var mı acaba ?
ElifSbk Hiç bilmiyorum ama sanki çok erken gibi endişelenip doktora yazdım bu gün normal bir durum dedi hala endişeleniyorum geldikçe 😐
Aycannn06 Acaba hiç gelmemiş olması da normal bir durum mu? Yani hiç gelmezse doğumdan sonra süt gelmeme ihtimali var mıdır bilgisi olan var mj