aslii57 Aşılamanın 13. Günü akşam acil de kan verdim 147.2 çıktı kızlar galiba hamileyim 🥰🤲🤲🤲🤲🤲 benim şimdi ne yapmam lazım Dr a gidiyim.mi kese gorunur mu nolur yardım edin fikir verin çok heyecanlıyım beynim durdu sanki
Pamuk aslii57 2 günde 1 kan verip artışa bakacaksınız.1500 betada vajinal,3000den sonra göbekten görebilirsiniz.Hayirli olsun.
ebrarmom08 aslii57 birazcık bekle istersen canım hayırlı olsun gözün aydın 😍 değerin 2000 felan olunca kese gözükür inşallah ☺
Bekledigimmucizemm aslii57 hayırlı olsun sağlıkla gelsin 2 gün sonra tekrar verin 2 katı artması gerekiyor 1500 olunca da doktora gidin keseyi görürsünüz
DenizGrck Benim 1000 idi. Keseyi göremediler 4 haftalık. Senin şu an çok yeni 6. Haftada kese görünüyor
Oznur_kurtt Ebruuliii benimde 5 gün gecikti adetim kan testi verdim 3276 çıktı normal mi yarın kadın doğuma gitcem