Ay ben de millet sorunca ne diyeceğimi şaşıyorum cuma günü kontrolde son adet tarihine göre 36+0dim ugs de 35+2 çıktı şuan adet tarihine göre 36+5im 😂 ama bence haftanın bir önemi yok bebek nezaman gelmek isterse durumu neyse ozaman doğar yada sezaryanla alırlar 😂 takılmayın boşverin 😂