Bende 13 haftalık hamileyken bogaz enfeksiyonu oldum. Kadın dogum augmentin 1000 mg antibiyotik verdi. Anca öyle iyilestim ıhlamur su bu neleri denedim gecmedi. Atesin cıkarsa kesinlikle doktora git ates bebege antibiyotikten daha fazla zarar veriyomus