ikiprensannesi__ Kızlar selam bugün kontrolum vardı bir sıkıntım yoktu nst felan düzgün çıktı 5 eylüle gün aldım (39+2) eve gelince bir anda başladı ağrım sol kasığımda bacağıma vuran ağrı doğum belirtisi felan değil dimi uzandım biraz hafifledi ama