Moommyyy Kızlar meme ucum olmadığı için slikon uç kullanmak zorunda kaldım , ama hiç hoşuma gitmiyor . Bebeğimle bağ kuramıyorum gibi hissediyorum ve sinirlerim alt üst oluyor nasıl bırakıcak bilmiyorum . Var mı bıraktırabilen ?
SeydaaYlmz Moommyyy ben iki kızımda da ilk başta uç ile emzirmistim sonradan 2 3 ay sonra bıraktırmak için önce uçla verdim göğsümü tam emerken çekip ucu çıkardım direk öyle verdim 3 4 kere hep böyle yaptım bıraktık sonra da normal emdi
cokkasmabeabi Moommyyy ucu çıktıktan sonra çenesi de güçlenince bırakıyor zaten bu kadar strese girmeyin
Moommyyy cokkasmabeabi işte benim sorunum gerçekten çok strese giriyorum şu stresle başa çıkabilsem belki daha kolay olacak 😭