Pinarlina19 Bugün nst kötü çıktı ve suni sancı verildi 2 cm açıklık oluştu sadece sonrasında suni sancıyı çıkardılar eve geldim pembe bi kan lekesi var ve birde aşırı ağrılarım var suni sancıdan kalan mı acaba yoksa normal mi
Elzsy2023 Acaba kendi sancıların mı başlıyor. Kan dediğinde nişan olabilir mi? Bi doktoruna sorsan. Bende 38+5 im keşke kendiliğinden gelse başlasa doğum. Yoksa haftaya suni deneyecek doktorum