Goncayilmazz Zellweger sendromlu hastalı bebeği olan yada doğuran oldumu arkadaşlar bizde oldu ne yazıkki ve ben hayatımda ilk defa böyle bir hastalık ismi duydum sizlerde sormak istedim benim durumumda aynı durumda olan varmı
angel4545 Goncayilmazz hiç duymadım anne karnındayken bir skinti varmiydi doğunca konuldu sanırım teşhis rabbim size güç versin bebeğinize şifa versin inşallah
Goncayilmazz angel4545 Amin alalh razı olsun anne karnında anomaliler vardı ama ben ne olursa olsun aldırma taraftarında olmadım.doğsun gözümle görecem ne olduğunu dedim doğduktan sonrada nasıl yoğun bakıma girdiyse yavrum 4 ay yaşadı yalnızca sonra vefat etti sonra hastalığını araştırdılar daha sonra teşhisi konuldu
angel4545 Goncayilmazz çok üzüldüm rabbim sabrını verir insallh o ikilemde kalmak çok kötü siz üzerinize düşeni yapmışsınız en azından vicdani olarak rabbim bir daha yaşatmasın