haftaya sezaryen olucam doktorumun tavsiyesinle bebege daha iyimiş normal dogumda daha fazla risk varmış bebege ve sezaryen onerdi yinede zorunlu degil ama onu dinlemek istedim tup bebek yaptırdın okadar ugrastın neden zorlanasın dedi ama icimde de kaldı sanki normal mi deneseydim diye belki daha kolay olucaktı tup bebekle hamile kalanlar nasil dogum yaptınız