Benim ilk gebeligimde sağ böbreğim de genişleme olmuştu çok şükür önlemlerle sınıra dayanacak kadar büyüdü tel takmadan atlattım ama öyle sancılarım vardı onun ağrısı doğum sancim başladığında ona bile baskindi anlayamamistim , şimdi tekrar gebeyim doktorum tekrar büyüyebilir dedi bugün de gittim hafiften büyüme emareleri başlamış , ilk gebeligimde bu sorunu yaşayan anneler ikinci gebeliginizde daha şiddetli mi oldu onu sormak isterim tecrübelilere😔