Kubrag255 çok şiddetlenmediği sürece normal gebelik boyunca ara ara rahim ve bebek büyüdükçe yaşananacak ağrılar ama şiddetlenirse ara beni demişti doktorum büyük ihtimalle öyle ama siz de danışın doktorunuza içiniz rahatlasın bir de şiddetlenirse gece falan acile bir gözükün ne olur ne olmaz