27+5 hamileyim bir aydır hem kasıklarımda hem vajinada geçmeyen ağrı var. Yürüyemiyorum. Her an ağrı var. Yan tarafa doğru dönerken otururken kalkarken ayakta bir an bile geçmiyor. benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba. Henüz doktora danışamadım. Cuma günü gideceğim bir aksilik olmazsa