busrayldr1 Kızlar konya özel akademi hastanesi hacer hanıma gidiyorum. Ücretleri 700 tl olmuş. Şimdi hastanenin bi doğum paketi var. Bu paketi alanlar memnun mu? Paket mi hesaplı ayrı gözükmek mi