Birde bugün doktora gittim ilk defa baktı rahmin güzel kalınlaşmış dedi sonra beta değeri istedi 4 katı çıktı korktum yazdım pazartesi gel normal sorun yok dedi ama ben yine korkuyorum işte bundan önce bir düşük yaşadım 7 haftalık hamile iken kalbi atmadı almak zorunda kaldılar maalesef