Kahvetelvesii merhaba benim de bir kızın var ve bende 10+4 günlük hamileyim, hamileliğimin başından beri korkunç bel ağrısı çekiyordum bulaşık bile akıtamıyordum belim kırılıyor gibi oluyordu , çok şükür bir haftadır gözle görülür hafifledi darisi size olsun inşallah, doktorum bana gayet normal olduğunu söyledi , ilk gebeliğimde böyle bir şikayetim olmamıştı