Kızlar 12 haftaya girdik çok şükür 🙏🏻 7. Haftadan beri bulantılarım var prilam kullanıyorum gece yatmadan 2 tane. Bulantılarım idare edebilir boyuttaydı az az sık sıkta yemek yiyebiliyordum ama son 4 gündür fenalardayım. Aşırı derecede midem bulanıyor yemekler tam çıkacak afedersiniz zar zor yedim zaten diye geri yutuyorum. Saat 3-4 ten sonra fenalaşmaya başlıyorum tansiyonum düşüyor gece yatana kadar oturduğum yerde bayıldım bayılıcam , istifra ettim edicem bazen tutamıyorum istifra ediyorum o haldeyim. Gündüz dışarı asla çıkamıyorum ayakta duramıyorum 10 dkdan fazla. 11. Haftaya kadar gebeliğini rahat geçirip benim gibi 11.haftadan sonra bu hallere gelen var mı? Normal de şimdi azalması lazımken bulantılarımın, daha iyi olmam lazımken bu normal mi?